Retourneren
Retourneren
Lees hieronder - in het kort - hoe het retourneerproces in werking gaat.
Is het mogelijk om mijn producten te retourneren? Dat vinden wij enorm jammer, maar retourneren is natuurlijk mogelijk bij ons! Het kan altijd voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten. Je hebt daarom een bedenktijd van 14 dagen, waarin je de aankoop kunt annuleren. Lees hieronder hoe je jouw product(en) kunt retourneren. Indien je de retour bij ons hebt aangemeld, heeft de klant 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.
Na aanmelding van de retour, heeft Droogbloemetjes.nl 14 dagen de tijd om het orderbedrag inclusief de verzendkosten terug te storten.
Hoe kan ik de producten retourneren? Doorloop de onderstaande stappen om jouw producten te retourneren:
- Stap 1: stop de producten zo goed mogelijk terug in de bijhorende verpakkingen en voeg de verpakkingen in de doos (het zou namelijk jammer zijn als wij de producten niet goed / compleet ontvangen).
- Stap 2: stuur een mailtje naar [email protected] met jouw gegevens (bestelnummer + naam) en vraag naar een retourlabel.
- Stap 3: wij sturen je de retourlabel per e-mail (check dus je inbox).
- Stap 4: print de verzendlabel uit, plak deze op de doos en breng de doos met de producten naar het dichtstbijzijnde postkantoor.
Het aankoopbedrag inclusief de aanvankelijke verzendkosten worden teruggestort op jouw bankrekening, zodra wij de producten in goede orde ontvangen hebben. De storting van het aankoopbedrag en de verzendkosten duurt een paar dagen om te verwerken.
Voorwaarden van retour:
- Retourneren kan enkel binnen het gestelde retourtermijn van 14 dagen.
- De retourkosten die gemaakt worden, zijn voor de rekening van de klant.
- Het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
- Indien je gebruik maakt van he herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
- Houd de Track & Trace code bij de hand; zonder een Track & Trace code (bewijs van verzending) kan er geen onderzoek gestart worden, mits de retourzending vermist wordt.
- Heb je nog vragen / opmerkingen? Neem dan contact op via [email protected] of bel ons op 06 23 49 63 94. Wij staan voor je klaar en zullen je zo goed mogelijk helpen!
Producten ruilen: om onze klanten in alle service te kunnen voorzien, is het bij Droogbloemetjes.nl ook mogelijk om producten te ruilen. Dit is alleen mogelijk bij ons op locatie, waarbij het product, net zoals bij een retour, onbeschadigd en ongebruikt aangeleverd dient te worden.
Zou je graag producten willen ruilen? Neem dan contact op middels [email protected] of bel naar +31 623 49 63 94.