Klantenservice | Droogbloemetjes.nl
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Droogbloemen & droogbloemen boeketten
1.1 Hoelang gaan droogbloemen of een droogbloemen boeket mee?
Droogbloemen en droogbloemen boeketten gaan over het algemeen minimaal 6 maanden mee, dit is in de praktijk zelfs nog veel langer. Het belangrijkste is om de bloemen géén water te geven of in een vochtige ruimte te plaatsen en direct zonlicht te vermijden.
1.2 Heeft mijn droogbloemen boeket onderhoud nodig?
Nee, het voordeel is dat een droogbloemen boeket geen onderhoud en/of water nodig heeft. Zorg er overigens ook voor dat je jouw droogbloemen boeket niet in een vochtige ruimte en de volle zon neerzet. Dit zorgt ervoor dat jouw droogbloemen optimaal blijven en daardoor ook super lang meegaan.
1.3 Werken jullie met een goede kwaliteit droogbloemen?
Jazeker, wij werken enkel met de beste kwaliteit droogbloemen. Dit verzekert ons namelijk dat ieder boeket de looks heeft die het betaamt. We kopen namelijk bij een select aantal kwekers onze droogbloemen in, waarbij wij gegarandeerd zijn van topkwaliteit.
Wist je dat we daarnaast ook onze eigen bloemen telen? We zaaien, oogsten en drogen een aantal van onze eigen droogbloemen.
2. Bestellen & bezorgen
2.1 Kan ik mijn bestelling bij een servicepunt laten bezorgen?
Jazeker, je kunt deze keuze (kiezen voor afhaallocatie) invoeren in de laatste stap vóór de betaling in onze checkout. Wij leveren in dit geval enkel aan PostNL afhaallocaties.
2.2 Kan mijn bestelling ook op maandag bezorgd worden?
Ja, dat kan zeker, Wanneer je op vrijdag vóór 13:00 uur besteld wordt jouw bestelling voor de maandag ingepland door de bezorgdienst.
2.3 Zijn jullie in het weekend gesloten?
Dat klopt, wij zijn in het weekend dicht. Het is echter wel mogelijk om een bestelling af te halen op zaterdag, dit is enkel mogelijk op afspraak.
2.4 Ik ben niet thuis, wat nu?
De bezorger zal in dit geval proberen het pakketje bij jouw buren af te leveren. Ook kun je bij de bezorgmaatschappijen opmerkingen / wijzigingen doorvoeren aan de levering van jouw bestelling. Dit kan op de Track & Trace pagina's van de bezorgmaatschappijen.
2.5 Wat is de levertijd?
Wij hanteren een levertijd van één werkdag. Dus in het kort: vandaag vóór 13:00 besteld = morgen in huis.
3. Betaalmogelijkheden
3.1 Welke betaalmiddelen hanteren jullie?
Je kunt bij ons bestellen met de volgende betaalmiddelen:
- iDeal;
- Billink;
- Bancontact;
- Klarna;
- Paypal;
- Apple Pay;
- Visa / Mastercard.
3.2 Ik heb een cadeaubon van Droogbloemetjes.nl, hoe gebruik ik die?
Je kunt jouw de cadeaubon in de winkelmand-pagina of tijdens de laatste stap van het bestellen invoeren (zie kortingscode mogelijkheden). Mocht de code om wat voor reden dan ook niet werken, neem dan contact met ons op via [email protected]. Dan pakken wij het direct op.
3.3 Wat zijn de verzendkosten?
- De verzendkosten in Nederland zijn €5,95 en vanaf 70 euro bezorgen wij gratis.
- De verzendkosten in België zijn €6,95 en vanaf 80 euro bezorgen wij gratis..
- De verzendkosten voor een servicepunt levering zijn €5,95.
- Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling in de zaak, in Asten, af te halen: dat is natuurlijk gratis.
4. Contact
4.1 Ik probeer te bellen, maar ik krijg niemand te pakken. Wat moet ik nu doen?
Wij werken met een klein team (zonder klantenservice), er is niet altijd iemand beschikbaar op onze telefoon. Voor het snelste contact raden we aan een mail te sturen naar: [email protected]. Wij reageren doorgaans élke werkdag op de mails, dus je kunt binnen één werkdag een reactie ontvangen.
4.2 Ik heb een berichtje gestuurd naar [email protected], wanneer krijg ik antwoord?
Wij beantwoorden jouw mail binnen één werkdag.