Klantenservice | Droogbloemetjes.nl
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Contact
1.1 Ik probeer te bellen, maar ik krijg niemand te pakken. Wat moet ik nu doen?
Wij werken met een klein team (zonder klantenservice), er is niet altijd iemand beschikbaar op onze telefoon. Voor het snelste contact raden we aan een mail te sturen naar: [email protected]. Wij reageren doorgaans élke werkdag op de mails, dus je kunt binnen één werkdag een reactie ontvangen.
1.2 Ik heb een berichtje gestuurd naar [email protected], wanneer krijg ik antwoord?
Wij beantwoorden jouw mail binnen één werkdag.
2. Betaalmogelijkheden
2.1 Welke betaalmiddelen hanteren jullie?
Je kunt bij ons bestellen met de volgende betaalmiddelen:
- iDeal;
- Billink;
- Bancontact;
- Klarna;
- Paypal;
- Apple Pay;
- Visa / Mastercard.
2.2 Ik heb een cadeaubon van Droogbloemetjes.nl, hoe gebruik ik die?
Je kunt jouw de cadeaubon in de winkelmand-pagina of tijdens de laatste stap van het bestellen invoeren (zie kortingscode mogelijkheden). Mocht de code om wat voor reden dan ook niet werken, neem dan contact met ons op via [email protected]. Dan pakken wij het direct op.
2.3 Wat zijn de verzendkosten?
- De verzendkosten in Nederland zijn €5,95 en vanaf 70 euro bezorgen wij gratis.
- De verzendkosten in België zijn €6,95 en vanaf 80 euro bezorgen wij gratis..
- De verzendkosten voor een servicepunt levering zijn €5,95.
- Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling in de zaak, in Asten, af te halen: dat is natuurlijk gratis.
3. Bestellen & bezorgen
3.1 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan zeker en het werkt als volgt:
Zodra jouw bestelling klaar is ontvang jij een mailtje met daarin alle benodigde informatie. Hier staat onder andere in wanneer je jouw bestelling kunt afhalen en ook of er nog verdere zaken zijn waar je op moet letten.
Mocht het nou zo zijn dat je jouw bestelling onverhoopt toch niet af kunt halen op de dag dat je de mail binnen krijgt, dan kun je jouw bestelling na het ontvangen van de mail nog altijd op dinsdag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur afhalen.
We zouden dan ook willen vragen om jouw bestelling binnen 2 weken af te halen.
Let hoe dan ook goed op dat onze winkel slechts een afhaal locatie is en absoluut geen fysieke winkel. Dit houdt in dat producten dus inderdaad alleen maar op bestelling afgehaald kunnen worden.
3.2 Kan ik mijn bestelling bij een servicepunt laten bezorgen?
Jazeker, je kunt deze keuze (kiezen voor afhaallocatie) invoeren in de laatste stap vóór de betaling in onze checkout. Wij leveren in dit geval enkel aan PostNL afhaallocaties.
3.3 Wat houdt voor 14:00 besteld, volgende werkdag in huis in?
Er wordt dagelijks van maandag tot en met vrijdag gewerkt. Om ervoor te zorgen dat jij jouw bestelling de volgende dag binnen kunt krijgen hebben wij een vermelding met, indien je voor 14:00 uur besteld, dit de volgende dag bij jou geleverd zal worden. Dit hebben wij natuurlijk ook afgesproken met onze bezorgdiensten.
Enkele uitzonderingen op de regel zijn de weekenden, wordt er namelijk op vrijdag na 14:00 uur tot en met maandag 14:00 uur besteld? Dan worden al deze bestellingen op dinsdag geleverd. Voor de rest van de dagen dus maandag tot en met vrijdag, vandaag besteld = morgen in huis.
3.4 Kan mijn bestelling ook op maandag bezorgd worden?
Ja, dat kan zeker, Wanneer je op vrijdag vóór 13:00 uur besteld wordt jouw bestelling voor de maandag ingepland door de bezorgdienst.
3.5 Zijn jullie in het weekend gesloten?
Dat klopt, wij zijn in het weekend dicht. Het is echter wel mogelijk om een bestelling af te halen op zaterdag, dit is enkel mogelijk op afspraak.
3.6 Ik ben niet thuis, wat nu?
De bezorger zal in dit geval proberen het pakketje bij jouw buren af te leveren. Ook kun je bij de bezorgmaatschappijen opmerkingen / wijzigingen doorvoeren aan de levering van jouw bestelling. Dit kan op de Track & Trace pagina's van de bezorgmaatschappijen.
3.7 Wat is de levertijd?
Wij hanteren een levertijd van één werkdag. Dus in het kort: vandaag vóór 13:00 besteld = morgen in huis.
3.8 Kan ik bij jullie op de locatie shoppen?
Dit gaat helaas niet, je zou hier enkel bestellingen kunnen afhalen.
4. Droogbloemen & droogbloemen boeketten
4.1 Droogbloemen boeketten op aanvraag
Ben jij op zoek naar iemand die een prachtig boeket in jouw vaas kan maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij helpen je namelijk graag om een prachtig boeket op maat te verwezelijken in jouw favoriete vaas. Je kunt jouw aanvraag hiervoor indienen via onze mail.
Mail: [email protected]
Woon je nou dicht in de buurt van Asten? Dan kun je jouw eigen vaas natuurlijk direct bij ons afleveren, dit natuurlijk middels aanvraag en afspraak. Let wel op dat wanneer het droogbloemen boeket klaar is, je de vaas en het droogbloemen boeket ook weer zelf dient af te halen.
Woon je nou verder weg en ben je niet in staat om de vaas bij ons langs te brengen? Dan mag je de vaas altijd naar ons opsturen. Wij zorgen er dan voor dat er een prachtig droogbloemen boeket op maat in komt te staan.
Let op: Een vaas naar Droogbloemetjes.nl opsturen is zeker mogelijk, echter zijn het risico van verzending en ook de verzendkosten geheel voor jouw eigen rekening. Wanneer wij het droogbloemen boeket en ook de vaas weer klaar hebben sturen wij het geheel weer naar jou terug.
4.2 Bruidsboeketten op aanvraag
We weten natuurlijk als geen ander hoe ongelofelijk belangrijk jouw speciale dag is, het is belangrijk dat je weet dat wij geen bruidsboeketten voor maken en dus ook geen bruidsboeketten op voorraad hebben liggen.
De reden hiervoor is dat wij weten dat jouw trouwerij een speciale en unieke gebeurtenis is, iets wat eigenlijk altijd maar één keer in het leven voorkomt. Dit is dan ook de reden dat wij er dolgraag voor willen zorgen dat elk bruidsboeket volledig custom gemaakt is, dit naar de wensen van de bruid en eventueel ook de bruidegom natuurlijk.
Hoe kan ik dan een bruidsboeket krijgen? Dit begint bij het sturen van een mailtje naar [email protected]. Heb je dit gedaan? Fantastisch, dan kan nu het proces beginnen en nemen we jou graag stap voor stap in ons soepele proces mee.
4.3 Hoelang gaan droogbloemen of een droogbloemen boeket mee?
Droogbloemen en droogbloemen boeketten gaan over het algemeen minimaal 6 maanden mee, dit is in de praktijk zelfs nog veel langer. Het belangrijkste is om de bloemen géén water te geven of in een vochtige ruimte te plaatsen en direct zonlicht te vermijden.
4.4 Heeft mijn droogbloemen boeket onderhoud nodig?
Nee, het voordeel is dat een droogbloemen boeket geen onderhoud en/of water nodig heeft. Zorg er overigens ook voor dat je jouw droogbloemen boeket niet in een vochtige ruimte en de volle zon neerzet. Dit zorgt ervoor dat jouw droogbloemen optimaal blijven en daardoor ook super lang meegaan.
4.5 Werken jullie met een goede kwaliteit droogbloemen?
Jazeker, wij werken enkel met de beste kwaliteit droogbloemen. Dit verzekert ons namelijk dat ieder boeket de looks heeft die het betaamt. We kopen namelijk bij een select aantal kwekers onze droogbloemen in, waarbij wij gegarandeerd zijn van topkwaliteit.
Wist je dat we daarnaast ook onze eigen bloemen telen? We zaaien, oogsten en drogen een aantal van onze eigen droogbloemen.
4.6 Hoe voeg ik een handgeschreven kaartje toe?
Deze kun je gemakkelijk toevoegen als product, je kunt dan bij het uitchecken de tekst voor op het kaartje toevoegen aan onze opmerkingen.
Uitleg:
Stap 1: Plaats het handgeschreven kaartje in jouw winkelmandje.
Stap 2: Bestel het kaartje samen met jouw favoriete product en ga door naar de betaling.
Stap 3: Vul jouw gegevens in zodat we de bestelling ook goed bij jou kunnen bezorgen en ga door naar verzending.
Stap 4: Zijn alle gegevens correct ingevoerd? Ga dan door naar verzending en kies hier de verzendmethode die bij jou past.
Stap 5: Zodra je jouw wijze van bezorging hebt geselecteerd, ga dan door naar de betaling.
Stap 6: Kies jouw wijze van betaling en dan zijn we nu aangekomen bij de laatste stap.
In deze stap kun je de door jou gewenste tekst toevoegen en de bestelling ook afronden.
5. Samenwerkingen
5.1 Werken jullie ook samen met bedrijven?
Breng de sfeer in jouw bedrijf naar een hoger niveau met onze professionele stylingdiensten voor droog- en zijdenbloemen. Wij bieden op maat gemaakte oplossingen die perfect aansluiten bij de uitstraling van jouw onderneming. Van stijlvolle seizoensgebonden bloemstukken tot wisselende abonnementen die jouw interieur het hele jaar door verfrissen. Of je nu kiest voor een eenmalige styling of een herhaalbare opfrissing op aanvraag, onze reaties brengen een blijvende, natuurlijke elegantie in elke ruimte.
Wij kijken erg uit naar een samenwerking en om samen met jou een unieke sfeer te creëren die perfect
aansluit bij de identiteit van jouw bedrijf. Ons doel is om op maat gemaakte bloemstukken te creëren die zorgvuldig worden afgestemd op jouw specifieke wensen en de uitstraling van jouw onderneming. Bij elk bloemstuk houden we rekening met de huiskleuren en de sfeer die jij en jouw organisatie willen uitstralen en overbrengen, zodat onze creaties naadloos aansluiten op jouw interieur.
Wat hebben we van je nodig?
- Vul ons contact formulier in;
- Stuur deze op naar [email protected];
- Wij nemen contact met jou op en bespreken graag met jou de mogelijkheden en plannen een afspraak voor het moment van leveren;
- We nemen kennis van de wensen die jij hebt en verwerken dit in het arrangement;
- De bloemen/boeketten zullen op de dag van afspraak dan ook bij jou geleverd worden.
We staan te popelen om samen met jou het interieur van jouw bedrijf naar een nieuw hoogtepunt te tillen.
5.2 Werken jullie ook samen met influencers?
Ja dit doen wij zeker, dit gaat als volgt in zijn werk:
Influencers kunnen bij ons producten met korting aanschaffen, welke ze dan op hun beurt promoten.
Stuur daarom altijd een mailtje naar [email protected] voor de laatste informatie, let wel op dat er natuurlijk eisen verbonden zitten aan een samenwerking. Deze worden verder per mail aan jou toegelicht.